سیاست حفظ حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی گیسمون با آگاهی از اهمیت حفظ حریم خصوصی کاربران و امنیت اطلاعات آنان، تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت خریدی امن و مطمئن و با خاطری آسوده به کار می‌گیرد.
برای عضویت در سایت گیسمون و ثبت سفارش به اطلاعاتی نظیر شماره موبایل، و آدرس نیاز هست. این اطلاعات از سوی کاربر در سایت ثبت می‌شوند و به عنوان اطلاعات رسمی و مورد تایید مشتری تلقی می‌شوند و هر گونه مکاتبه و ارسال پیام یا تماس ونیز ارسال مرسولات از طریق همین اطلاعات خواهد بود. و در صورتیکه اطلاعات کامل یا صحیح نباشند سایت گیسمون می‌تواند اطلاعات دقیق و کاملتری را درخواست نماید. بنابراین ضمن درخواست برای دقت در ثبت اطلاعات صحیح و کامل، این اطمینان را می‌دهیم که در حد توان از حریم خصوصی کاربران و مشتریان عزیز خود دفاع کرده و این اطلاعات را به هیچ عنوان در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار ندهیم.
ضمنا یادآور می‌شود که فروشگاه اینترنتی و سایت گیسمون حق بهره‌برداری، استفاده و نشر مطالب، عکس‌ها و تمامی محتواهای قابل مشاهده در سایت را در انحصار خود داشته و هرگونه بهره‌برداری بدون اجازه و ذکر منبع، پیگرد قانونی دارد.